100%?

Jag har ju skrivit en del om det där att vara den tillkarvade pusselbiten som inte passar någonstans till 100%. I min hjärna flyger det runt en massa tankar hela tiden. Om typ allt. Detta gör att jag ofta känner mig rastlös och att det känns som att jag alltid kan ändra på något i mitt liv. Jag kan bara inte komma fram till hur jag vill leva mitt liv för att vara 100% tillfreds. Är någon människa det? Till 100%? Eller är jag återigen den udda personen som inte passar in i den mänskliga normen? Vad sjutton är det som saknas? Nä, jag vet inte...
 
Läs väl!// En missanpassad Mamselle 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mamselles.blogg.se

Denna blogg kommer att användas lite som en dagbok...eller ventilationshål om ni vill. Jag kommer bland annat skriva om hur det känns att vara en pusselbit i livet som inte riktigt passar in. Någon har till och med karvat lite i den för att få den att passa, men inte riktigt lyckats. Det kommer att vara både positiva och negativa känslor som speglas, jag behöver och vill kunna få utlopp för ALLT!! Vissa saker kommer vara personliga, medan andra kommer att vara reaktioner på samhället i allmänhet. Som sagt; ALLT! Läs väl...

RSS 2.0