Ännu en helg över...

Herregud!! Tiden bara flyger iväg!! Det känns som om helgen inte ens har börjat innan den är över!! Jag har i stort sett spenderat nästan varenda minut i stallet, då det var min tur att fixa denna helgen. Det har gått så himla fort och jag känner mig faktiskt mer utvilad än om jag hade varit hemma. Det är så bra för själen att vara nära djur! Vad ska jag ta mig till under den tid jag inte kan vara i stallet efter operationen??
Jag är skitlöjlig, men bara tanken på att någon annan ska ha Mamselle gör att jag får ont i magen...kalla det kontrollbehov om ni vill...
Snart är det dags för helgens sista pass, men först lite mat! Ikväll serveras det färsbiffar med fetaost, potatisklyftor och sallad.
 
Läs väl!!//Mamselle 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mamselles.blogg.se

Denna blogg kommer att användas lite som en dagbok...eller ventilationshål om ni vill. Jag kommer bland annat skriva om hur det känns att vara en pusselbit i livet som inte riktigt passar in. Någon har till och med karvat lite i den för att få den att passa, men inte riktigt lyckats. Det kommer att vara både positiva och negativa känslor som speglas, jag behöver och vill kunna få utlopp för ALLT!! Vissa saker kommer vara personliga, medan andra kommer att vara reaktioner på samhället i allmänhet. Som sagt; ALLT! Läs väl...

RSS 2.0