Det här med att vara annorlunda.....

Jaha, så har då det årliga medarbetarsamtalet med chefen tagit plats... åter igen fick jag känslan av att vara annorlunda, för mycket, att vara den förbannade pusselbiten som någon karvat i men lik förbannat inte får att passa in! Jag ska tydligen jobba på att typ "passa in i bakgrunden"... om det är bra eller dåligt vet jag inte! Jag har faktiskt trott att jag är bra på att läsa människor, men jag har kanske fel...? Tydligen har jag nog det...

Jag ska jobba på att "känna av" vilken känsla det är i ett rum till exempel. Det gör jag ju jämt! Nu för tiden tycker jag mest att jag är rätt tyst om det är andra i rummet...men jag kanske gar fel även där...jag kanske till och med lever i en paralell värld jämte er andra? Tydligen lever jag i alla fall inte i samma värld som alla andra.

Läs väl!!// En paralell Mamselle 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mamselles.blogg.se

Denna blogg kommer att användas lite som en dagbok...eller ventilationshål om ni vill. Jag kommer bland annat skriva om hur det känns att vara en pusselbit i livet som inte riktigt passar in. Någon har till och med karvat lite i den för att få den att passa, men inte riktigt lyckats. Det kommer att vara både positiva och negativa känslor som speglas, jag behöver och vill kunna få utlopp för ALLT!! Vissa saker kommer vara personliga, medan andra kommer att vara reaktioner på samhället i allmänhet. Som sagt; ALLT! Läs väl...

RSS 2.0