NU är jag skakis!!!!😓😮😓😭

Herregud!!!! Jag hade just ett av de värsta ögonblick jag upplevt!!! Jag skulle gå ut med hundarna och hade precis släppt dom bakom huset. Vi bor väldigt nära en stor väg så jag brukar ha störtkoll på dem när de är lösa. )Kan tilläggas att det finns staket) Jag hann inte ens reagera innan båda hundarna drar järnet och lyckas komma på andra sidan av staketet och springer upp på vägen!!! Fy!!!!!!! Som tur är såg bilarna åt bpda hållen båda hundarna och stannade men ett tag trodde jag att jag skulle förlora båda två! Jag var helt svimfärdig när jag väl fick tag i båda...usch.....sån ångest!!! 😭😭😭

Idag hade vi änglavakt!!

Läs väl!!// En väldigt skakis Mamselle 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mamselles.blogg.se

Denna blogg kommer att användas lite som en dagbok...eller ventilationshål om ni vill. Jag kommer bland annat skriva om hur det känns att vara en pusselbit i livet som inte riktigt passar in. Någon har till och med karvat lite i den för att få den att passa, men inte riktigt lyckats. Det kommer att vara både positiva och negativa känslor som speglas, jag behöver och vill kunna få utlopp för ALLT!! Vissa saker kommer vara personliga, medan andra kommer att vara reaktioner på samhället i allmänhet. Som sagt; ALLT! Läs väl...

RSS 2.0